علی دایی اسم یکی از اسب های نمایش در جشنواره فجر!!

✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔

" بـﮧ نـ ـامــ פֿُ ـدایـ ـے ڪـﮧ בَغـבَغــﮧ اَز בَسـ ـت בاבَنــَ ـش رآ نـَבآرَمــ "

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

در جشنواره تئاتر فجر ،نمایش «اسب سوارها » به کارگردانی « ژانل کلود» از کشور فرانسه، در محوطه باز تئاتر شهر و در هوایی بارانی اجرا شد و با استقبال تماشاگران مواجه شد اما نکته جالب این اجرا، استفاده از نام «علی دایی» سرمربی تیم فوتبال راه آهن و آقای گل جهان برای یکی از اسب های نمایش بود که با واکنش های متفاوتی از سوی تماشاگران رو به رو شد. به طوری که هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در جمع تماشاگران، هر کدام در اعتراض و یا حمایت از این نوع نام گذاری شعارهایی سر دادند.

ژان لوک پرووست، کارگردان نمایش خیابانی «سوارکاران» از کشور فرانسه که اثرش در ششمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان نیز به صحنه رفته بود، درباره تجربه کار در جشنواره خیابانی مریوان گفت: در مریوان استقبال خوبی از نمایش «سوارکاران» شد، در آنجا فضای گرم هیجان انگیزی بود. البته این اثر در گرگان و کرج هم مورد استقبال قرار گرفت.

ژان لوک پرووست درباره استفاده از نام علی دایی در نمایش سوارکاران اظهار داشت: نمایش سوارکاری بین المللی است، اصل اثر نه فرانسه در استرالیا شکل گرفت و به زبان انگلیسی است و در هر کشوری که برای اجرا می رود از ایتالیا، آلمان، اسلوونی و فرانسه با آدم های معروف آن کشور شوخی می کنند، مثلا در فرانسه سارکوزی، در ایتالیا برلوسکونی در آلمان مرکل، در فرانسه با فرانک ریبری نیز شوخی می کنند، بنابراین چون علی دایی فردی است که همه وی را می شناسند از نام وی استفاده شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

مزخرفات یهـ دیونهـ
ساعت1:04---16 بهمن 1390
علی دایی رو بیشتر از دنیزلی قبول دارم

میسی گلم منو هم بلینک که لینکی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 16 / 11 / 1390برچسب:,

] [ 1:43 ] [ VIATOR ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه