2 قتل در پايتخت 2 رسيدگي متفاوت/ سمیه، مقتول؛ دانیال، مقتول

✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔

" بـﮧ نـ ـامــ פֿُ ـدایـ ـے ڪـﮧ בَغـבَغــﮧ اَز בَسـ ـت בاבَنــَ ـش رآ نـَבآرَمــ "

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

پليس تهران عامل جنايتي كه در آن يك پسر ميليونر بي‌ام‌و سوار به قتل رسيده بود را در كمتر از 48 ساعت شناسايي و دستگير كرد در حالي كه هنوز عامل قتل زني 30 ساله كه 24 آذرماه به شيوه‌يي خشن به قتل رسيده را به دام نينداخته است.

اين زن 30 ساله سميه نام دارد. جسد سميه در حالي در غرب تهران كشف شد كه آثار ضرب و جرح بسياري بر بدن او وجود داشت و خانواده سميه براي شناسايي او با مشكل مواجه بودند.

كشف جسد و جنايتي پنهان    

از روز 24 آذرماه كه جسدي در غرب تهران كشف شد كارآگاهان پليس تحقيق درباره هويت اين زن را آغاز كردند. بررسي‌هاي كارآگاهان و پزشك قانوني نشان از آن داشت كه اين زن به دليل شدت ضربات وارده به صورت و سر، جان سپرده است. با اين حال كارآگاهان و بازپرس كشيك قتل فرضيه قتل بر اثر خفگي را نيز مد نظر قرار دادند و پزشكي قانوني در اين باره وارد تحقيق شد.

از سوي ديگر با توجه به محل كشف جسد و نوع لباسي كه به تن مقتول بود كارآگاهان اين فرض را مد نظر قرار دادند كه قتل در جاي ديگري روي داده و جسد در آن محل رها شده است. ضربات وارد شده به تن اين زن متوجه سر و صورت او بود به گونه‌يي كه شناسايي اين زن را غيرممكن مي‌كرد. بررسي پزشكي قانوني شكستگي فك و استخوان‌هاي صورت را نيز تاييد كرده است. ماموران بررسي صحنه جرم حين جمع‌آوري از نشانه‌هاي باقيمانده در محل كيفي را يافتند كه به نظر مي‌رسيد متعلق به همين زن باشد. آنها درون كيف يك شناسنامه المثني يافتند و براساس عكس درون شناسنامه عمليات تطبيق عكس با جسد آغاز شد. همين سرنخ كارآگاهان را به سمت خانواده مقتول هدايت كرد.

خانواده‌يي در جست‌وجوي دختر

خانواده سميه كه متشكل از دو برادر و يك خواهر و پدر سميه مي‌شوند از چند روز قبل از 24 آذر ماه جست‌وجو براي يافتن او را آغاز كرده بودند. خواهر سميه مي‌دانست كه گرچه اين زن جوان معمولا براي يافتن موادمخدر خطر مي‌كند اما حس كرده بود كه براي او اتفاقي افتاده است. با اين حال جست‌وجو براي يافتن سميه از سوي اين خانواده ادامه داشت تا آنكه ماموران پليس آگاهي تهران با آنها تماس گرفتند و از آنها خواستند براي شناسايي جسدي كه احتمال مي‌رفت متعلق به سميه باشد حاضر شوند. دو برادر 21 و 23 ساله سميه و خواهر او اين كار را انجام دادند. پدر سميه كه مسوولان را عامل معتاد شدن دخترش مي‌دانست حاضر به حضور در پزشكي قانوني و بررسي عكس‌ها و جسد نشد. برادران سميه هر دو به سختي توانستند خواهر خود را شناسايي كنند و گرچه صحنه‌هاي دلخراشي ديده بودند اما وضعيت صورت خواهرشان برايشان بسيار غم‌انگيز و تلخ مي‌نمود. سميه گرچه متولد 1361 بود اما صورت تكيده‌يي داشت زيرا مصرف مواد مخدر همه دندان‌هاي او را خراب كرده بود. همين بي‌دنداني سبب شده بود فرم صورت او شبيه فرم صورت زنان سالخورده شود.

آخرين ملاقات‌كنندگان سميه

پاتوق سميه، پارك حقاني در محدوده دروازه غار بود. آنجا مي‌توان زناني را يافت كه سميه را در اين سال‌ها ديده بودند.

يكي از زناني كه مدتي قبل از ناپديد شدن سميه با او حرف زده بود به «اعتماد» گفت: سميه حرف‌هاي عجيبي مي‌زد. ديگر آن قدر زيبايي نداشت كه قبول كنم مردي عاشقش شده است.

اين زن در وصف روزهاي آخر سميه توضيح داد: او گفت قرار است با كسي بروم كه حسابي اسم و رسم دارد. اما هرچه از او پرسيدم داري چه غلطي مي‌كني حاضر نشد برايم بيشتر از اين توضيح دهد.

زني قرباني مردان خشن

براساس آنچه خبرنگار «اعتماد» درباره زندگي اين زن جوان جست‌وجو كرده است به نظر مي‌رسد او قرباني حمله مرد يا مرداني خشن يا آنچه پليس اراذل و اوباش مي‌خواند شده باشد.

با اين حال و گرچه پليس تهران خبر داده است كه طي هفته گذشته صد نفر اراذل و اوباش را شناسايي و دستگير كرده است اما هيچ تحقيقي درباره وقوع اين قتل كه منجر به شناسايي مرتكب يا مرتكبان شود صورت نگرفته است.

اين در حالي است كه دست‌كم 16 روز از زمان وقوع اين جنايت سپري شده است. در همين روزها كارآگاهان پليس تهران قاتل پسري 24 ساله را شناسايي و دستگير كردند كه زمان عمليات آنها از 48 ساعت طلايي پس از كشف جسد فراتر نرفته بود.

دانيال پسري كه به ضرب گلوله دوستش محمد 23 ساله در خانه‌اش واقع در خيابان فرشته كشته شده بود بامداد چهارم دي‌ماه قرباني يك جنايت شد و پليس ششم دي‌ماه عامل اين جنايت را شناسايي و دستگير كرد. حال انتظار مي‌رود با توجه به اينكه احتمال دارد «سميه» كه از اقشار ضعيف و بي‌پشتوانه جامعه بوده قرباني افراد زورگير و خشن تبهكار شده باشد كه اين روزها پليس كمر همت به دستگيري آنها بسته است، اين پرونده زودتر به سرانجام برسد. شناسايي عامل يا عاملان جنايتي كه سميه در آن قرباني شده است مي‌تواند تاثير قابل توجهي بر ذهن مردم به ويژه قشر ضعيف آن داشته باشد.

روزنامه اعتماد

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 / 10 / 1391برچسب:,

] [ 1:49 ] [ VIATOR ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه