هاشمی رفسنجانی نامزد انتخابات می شود اگر....

✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔

" بـﮧ نـ ـامــ פֿُ ـدایـ ـے ڪـﮧ בَغـבَغــﮧ اَز בَسـ ـت בاבَنــَ ـش رآ نـَבآرَمــ "

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

جام سیاسی؛ سایت روزآنلاین(Roozonline) نوشت: «سایت رسمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به نقل از اکبر هاشمی رفسنجانی تیتر زده است: "نیازی به حضورم باشد کوتاهی نخواهم کرد."اما داریوش قنبری، نماینده ایلام در دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی که به انتقادات تند از محمود احمدی نژاد و دولت او شهرت دارد، به "روز" می گوید "آقای هاشمی آمادگی حضور در عرصه انتخابات را دارند اما شاید منتظر این هستند که از طرف بزرگان نظام و کشور و همینطور نخبگان، در این خصوص اعلام نظر بشود".»

 

این سایت ادامه داد: «هاشمی رفسنجانی اگرچه در دیدار با برخی از خبرنگاران و وبلاگ نویسان گفت در میان "افراد باتجربه، كارآمد و دوستدار انقلاب كسانی هستند كه به خوبی می‌توانند مسئولیت سنگین اجرایی كشور را به عهده بگیرند" اما بلافاصله اضافه کرد که "اینجانب اگر عزت و آبرویی دارم از خداوند متعال، انقلاب، نظام اسلامی و مردم شریف ایران است و تا آخر عمر نیز در هر صحنه‌ای كه بتوانم و نیاز باشد در خدمت به نظام و مردم كوتاهی نخواهم كرد." اکبر هاشمی رفسنجانی ۷۸ ساله تاکنون دو دوره رئیس جمهور ایران بوده است. او یک بار هم در سال ۱۳۸۴ بخت خود را برای ریاست جمهوری مجدد آزمود که در رقابت با محمود احمدی نژاد شکست خورد.»

 

بنابر این گزارش، داریوش قنبری، عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس (از گروه های سیاسی اصلاح طلب)، در مصاحبه با روزآنلاین ضمن سرد توصیف کردن فضای انتخاباتی کشور، آن هم 5 ماه مانده به انتخابات[!]، گفته است که در صورت کاندیدا نشدن هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی، اصلاح طلبان بهتر است سراغ "چهره های گمنام" نروند.

 

به گزارش سایت بی بی سی فارسی(BBC Persian)، ارگان رسمی نظام سلطنتی انگلیس، هاشمی رفسنجانی روز یکشنبه 8 بهمن، در دیدار با گروهی از فعالان رسانه ای، در پاسخ به برخی حاضران که از او خواسته اند وارد عرصه انتخابات شود گفته است: «اگر مطمئن بودم کسی غیر از من نمی‌تواند شرایط کشور را تغییر دهد، لحظه‌ای تردید نمی‌کردم و وارد عرصه می‌شدم. هنوز بنا ندارم وارد صحنه شوم و کار من صحبت با مقام معظم رهبری است و با ایشان برادرانه و دوستانه همچون دوران گذشته گفتگو دارم و فکر می‌کنم این بهترین راه است.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 / 11 / 1391برچسب:,

] [ 22:56 ] [ VIATOR ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه