ابتکار دختر 21 ساله پس از 3 سال جستجوی مادر + تصاویر

✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔

" بـﮧ نـ ـامــ פֿُ ـدایـ ـے ڪـﮧ בَغـבَغــﮧ اَز בَسـ ـت בاבَنــَ ـش رآ نـَבآرَمــ "

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

جام کشکول؛ زن یوتا که 3 سال به دنبال مادر اصلی خود می گشت اعتقاد داشت که می تواند طی سه روز مادرش را از طریق فیسبوک پیدا کند.

جنسا سیمونز 21 ساله تصویری از خودش با یک پلاکارد که اطلاعات تولدش را روی آن نوشته بود روی فیسبوک قرار داد.

 

 

او 17 نوامبر 1991 در دره ی یوتا در مرکز پزشکی منطقه ای در پروو به دنیا آمده است. پدر و مادرش هر دو 16 ساله بوده و نام او را ویتنی گذاشته بودند.

او این تصویر را روز یکشنبه در فیسبوک قرار داده است و تاکنون بیش از 12 هزار لایک و 135 هزار بار به اشتراک گذاشته شده و 89 نظر با مضمون آرزوی موفقیت در پیدا کردن پدر و مادرش دریافت کرده است.

خانم سیمونز ازدواج کرده و دارای یک فرزند است. او می گوید: من می دانستم که دوستانم این پست را به اشتراک می گذارند و آن را لایک می کنند اما فکرش را نمی کردم که به این میزان مورد استقبال قرار بگیرد.

او حدود 30 ایمیل از افراد و سایت های مختلف دریافت کرد که بیشتر آنها ادعاهای دروغین راجع به پیدا کردن مادر اصلی او بود. اما یکی از پیام ها با بقیه تفاوت داشت. این پیام از سوی یک زن ارسال شده بود که در ابتدا تردید خانم سیمونز را در بر داشت. ولی هنگامی که آن زن اطلاعاتی راجع به کودکی خانم سیمونز به او داد و همچنین اینکه او بصورت سزارین به دنیا آمده است توانست اعتماد او را جلب کند و سپس با ارسال چند عکس از کودکی خانم سیمونز، او را متقاعد کرد که مادر اصلی اش است. در پایان برای اینکه ثابت کند واقعا مادر اوست اطلاعات موثقی از پدرش به او داد و اینجا بود که بعد از 3 روز مادر اصلی جنسا سیمونز در فیسبوک پیدا شد.

 

 

خانم سیمونز از این اتفاق اظهار خوشحالی کرد و گفت: امیدوارم همه افرادی که به دنبال پدر و مادر خود می گردند به آرزوی خود برسند و من در این راه هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می دهم و حاضرم این صفحه فیسبوک را در اختیار آنها قرار دهم تا بتوانند زودتر به نتیجه برسند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 / 11 / 1391برچسب:,

] [ 23:14 ] [ VIATOR ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه