قتل دختری درکارگاه پسته توسط کارگران افغانی

✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔

" بـﮧ نـ ـامــ פֿُ ـدایـ ـے ڪـﮧ בَغـבَغــﮧ اَز בَسـ ـت בاבَنــَ ـش رآ نـَבآرَمــ "

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

قاضی حمید اسحاقی با اعلام این خبر گفت: پس از قتل «حمیده» سه نفر از همکاران وی که از اتباع خارجی بوده‌اند متواری شده‌اند و احتمال اینکه آنها در این قتل نقش داشته باشند وجود دارد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای استان کرمان در خصوص جزئیات این قتل ادامه داد: چندی پیش در یکی از کارگاه‌های پسته جاده شرف آباد "حمیده" توسط سه نفر افاغنه که شب‌ها در آن کارگاه می‌خوابیدند به قتل رسیده است.

اسحاقی افزود: شب چهارشنبه ۸ بهمن ماه سال جاری از طریق کلانتری ۱۸ از وقوع یک قتل در یک کارگاه پسته باخبر و بلافاصله به محل اعزام شدیم.

وی ادامه داد: این دختر ۲۵ ساله در ساعت ۵ بعد از ظهر منتظر صاحب کارگاه بوده است تا کلیدهای خود را تحویل دهد و به خانه برود اما گرفتار حادثه شومی می شود. هنگامی که صاحب کارگاه بر می‌گردد با در بسته مواجه می شود و هر چه به تلفن همراه حمیده تماس می‌گیرد پاسخی نمی‌شنود او با زحمت در را باز می‌کند و با جسد حمیده رو به رو می‌شود.

اسحاقی بیان کرد: افاغنه غیرمجازی که در این کارگاه مشغول به کار بوده‌اند، همزمان با این اتفاق متواری شده و هیچ رد و نشانی از خود به جای نگذاشته‌اند. متاسفانه حضور افاغنه بسیار مشکل ساز شده است و آنها رقم چشم‌گیری در ارتکاب جرم دارند.

بازپرس شعبه سوم در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچ نشانی از افاغنه غیرمجاز در هیچ جا ثبت نیست، به همین دلیل بسیاری از جرایمی که مرتکب می شوند پرونده‌هایش مختومه اعلام می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 2 / 12 / 1391برچسب:,

] [ 18:41 ] [ VIATOR ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه