ادعای عجیب عامل انتشار فیلم های مبتذل

✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔

" بـﮧ نـ ـامــ פֿُ ـدایـ ـے ڪـﮧ בَغـבَغــﮧ اَز בَسـ ـت בاבَنــَ ـش رآ نـَבآرَمــ "

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ"حسینی" رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  پلیس فتا اعلام کرد : در راستای اجرای طرح مبارزه با جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی کارشناسان پلیس فتا در حین رصد فضای مجازی سایتی را که اقدام به ارائه و انتشار موزیک ویدئوهای مبتذل می کرد را شناسایی و اقدامات خود را جهت شناسایی گردانندگان آن آغاز کردند.
سرهنگ حسینی افزود: پس از بررسی های اولیه مشخص شد سایت فوق امکان دانلود رایگان کلیه ویدیوها را برای کاربران فراهم کرده و با این عمل سعی در اشاعه فساد و بی بند و باری داشته است.
رییس پلیس فتا خراسان جنوبی ادامه داد: پس از تحقیقات فنی و تخصصی متهم به هویت معلوم و ساکن بیرجند دستگیر و به این یگان دلالت داده شد ، وی پس از رویت مستندات موجود به جرم خود اعتراف و اظهار داشت از روی جهل و نادانی اقدام به این کار کرده است و تقاضای بخشش دارم.
رییس پلیس فتا قم در پایان خاطر نشان کرد: خرید و فروش مطالب ، عکس و فیلم های مبتذل که اخلاق جامعه را هدف قرار دهد و ترویج بی بند و باری و ابتذال در فضای مجازی جرم تلقی شده و پلیس با عاملان آن برخورد خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 2 / 12 / 1391برچسب:,

] [ 18:48 ] [ VIATOR ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه