نشست ساختمان ۵ طبقه در پي نشت آب

✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔

" بـﮧ نـ ـامــ פֿُ ـدایـ ـے ڪـﮧ בَغـבَغــﮧ اَز בَسـ ـت בاבَنــَ ـش رآ نـَבآرَمــ "

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

ساختمان ۵ طبقه تجاري مسکوني در پي نشت آب از لوله شهري نشست کرد.مدير حوزه ۲ آتش نشاني مشهد در توضيح اين خبر گفت: روز گذشته نشست يک ساختمان ۵ طبقه در بولوار شهيد کريمي به آتش نشاني اعلام شد که بلافاصله گروه امداد و نجات ايستگاه 10 به محل اعزام شد. مجيد شادي افزود: گروه اعزامي زماني به محل حادثه رسيد که شيشه و درهاي واحدهاي اين ساختمان در حال شکستن و خرد شدن بود. وي تصريح کرد: نفوذ آب به پايه هاي اصلي ساختمان موجب نشست کلي اين ساختمان ۵ طبقه شده بود.وي افزود: با همکاري سازمان هاي آب، برق و پليس ساختمان توصيه هاي ايمني ارائه شد و ساختمان تخليه شد.

آتش سوزي

مجيد شادي از وقوع آتش سوزي در يک ساختمان ۵ طبقه در بولوار جانباز خبر داد و گفت: اين حادثه که روز گذشته در مجموعه کنترل برق اين ساختمان روي داده بود توسط آتش نشانان اعزامي از ايستگاه هاي ۳ و ۱۰ مهار و اطفا شد.وي افزود: آتش نشانان با اطفاي آتش، ۱۵ تن از اهالي ساختمان را از واحدهاي مختلف و يک نفر ديگر را که در آسانسور بود با استفاده از دستگاه هاي تنفسي به خارج ساختمان منتقل کردند و پس از تخليه دود به عمليات خود پايان دادند.

منزل مسکوني در آتش مشاجرات خانوادگي سوخت

وقوع آتش سوزي در يک منزل مسکوني در منطقه قاسم آباد مشهد ۱۱ و نيم شب دوشنبه به آتش نشاني اعلام شد. مدير حوزه يک آتش نشاني مشهد با بيان اين خبر افزود: مأموران امداد و نجات ايستگاه ۷ بلافاصله به محل اعزام شدند.رضايي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد در پي مشاجرات خانوادگي، پرتاب شدن بطري تينر و پخش آن در منزل موجب آتش سوزي گسترده شده است.

وي افزود: دختر نوجوان خانواده که در آتش گرفتار شده بود با شکستن شيشه از اتاق خارج شده بود و بقيه افراد خانواده هم موفق به نجات خود شده بودند اما خانه به طور کامل در آتش سوخت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 2 / 12 / 1391برچسب:,

] [ 18:50 ] [ VIATOR ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه