صحنه به قتل رساندن سه دختر توسط پدر با اسلحه در شهر كرمانشاه

✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔

" بـﮧ نـ ـامــ פֿُ ـدایـ ـے ڪـﮧ בَغـבَغــﮧ اَز בَسـ ـت בاבَنــَ ـش رآ نـَבآرَمــ "

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 کردپا: روز دوشنبه 21/06/1390 یک زندانی به نام مهرداد ملقب به "مراد سیادی" اهل روستای"تختگاه" از توابع "کوزران" کرمانشاه سه دختر خود را با اسلحه به قتل رساند. بر اساس گزارش ارسالی خبرنگار آژانس خبررسانی کردپا از شهر کرمانشاه: این زندانی با اخذ مرخصی از زندان و در هنگام بازگشت به منزل،با استفاده از اسلحه گرم اقدام به کشتن هر سه دختر خود کرده است. در ادامه گزارش آمده است که مهرداد جهت شرکت در عروسی یکی از دخترانش این مرخصی را از زندان اخذ کرده، اما هنگام بازگشت به منزل دختران خود را به بهانه ی رفتن به تفریح از خانه بیرون برده و در نزدیکی روستای "کمررش"هر سه نفر آنها را با اسلحه به قتل رسانده بود. این شخص شش سال پیش به اتهام قاچاق اسلحه به حبس ابد محکوم شده بود و در زندان دیزل*آباد کرمانشاه زندانی بوده است. تا کنون دلیل یا دلایل بروز این قتل ها از سوی "مهرداد" به آژانس کردپا نرسیده است


    به گزارش خبرنگار ما، اين جنايت 20 روز قبل توسط مردي 53 ساله در روستايي در استان كرمانشاه به وقوع پيوست و از آن زمان تاكنون ردي از متهم به دست نيامده است. متهم به قتل به نام محمود مردي سابقه*دار است كه چندي قبل به اتهام كلاهبرداري بازداشت و بعد از محاكمه به تحمل حبس محكوم شد. او 20 روز قبل در حالي كه دوران محكوميتش را مي*گذراند، براي شركت در مراسم عروسي دخترش از زندان مرخصي گرفت و بيرون آمد. محمود روز حادثه به بهانه اينكه براي جشن مي*خواهد خريد كند با سه دختر 19، 12 و 7 ساله*اش از خانه بيرون رفت. ساعاتي بعد در حالي كه همسر محمود در خانه منتظر اعضاي خانواده*اش بود، شوهرش را ديد كه با يك سلاح در دست وارد منزل شد. مرد ميانسال به شدت مضطرب و پريشان بود. او در جملاتي كوتاه به زنش خبر داد هر سه دخترشان را به قتل رسانده و سپس از خانه فراري شد. زن ميانسال كه از شنيدن اين خبر شوكه شده بود در تماس با پليس موضوع را اطلاع داد و از ماموران كمك خواست، به اين ترتيب تحقيقات ويژه*اي آغاز شد. كارآگاهان جنايي بعد از پرس و جو از همسر محمود فهميدند اين مرد مدعي شده جنايت را در نزديكي يك رودخانه انجام داده، به همين خاطر آنها به رودخانه موردنظر رفتند و بعد از كمي جست*وجو اجساد را يافتند. پيكر بي*جان هر سه دختر غرق در خون بود و روي بدن*شان آثار اصابت گلوله به چشم مي*خورد، آن*طور كه شواهد نشان مي*داد مرد مسلح براي اين كشتار هشت تير شليك كرده است. پس از انتقال اجساد به پزشكي قانوني همسر محمود بار ديگر تحت بازجويي قرار گرفت تا انگيزه متهم مشخص شود. اين زن به درستي نمي*دانست شوهرش به چه دليل مرتكب چنين جنايتي شده است.

 دانلود فیلم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 / 8 / 1390برچسب:,

] [ 13:25 ] [ VIATOR ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه