اس ام اس دوستانه

✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔

" بـﮧ نـ ـامــ פֿُ ـدایـ ـے ڪـﮧ בَغـבَغــﮧ اَز בَسـ ـت בاבَنــَ ـش رآ نـَבآرَمــ "

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

  پرسیدند : بهشت را خواهی یا دوست ؟ گفتم جهنم است بهشت بی دوست .

 
اعتبار دوستی شما رو به پایان است لطفا برای اعتبار مجدد آن یک اس ام اس ارسال نمایید(دوست همراه )
 


گل اگه خشک شود ساقه ی آن می ماند دوست اگر دور شود خاطره اش می ماند
 


محبت مثل سکه ای است که اگه افتاد تو قلک دلت دیگه در نمیاد اگه بخوای در یساری باید دلت رو بشکنی .

 
می خوام یه اتوبوس بسازم اتو دارم ولی بوس ندارم یه بوس می دی بسازمش .
 

 
دلم برات پر پر شده دوختمش (۰) حالا تنگ شده
 

 
چنان کاری دلت با قلب من کرد که موج زلزله با ارگ بم کرد
 

 
لوطی شماره کفشت رو بفرست بزنیم به پیشونیمون تا مه بدونن خاک پاتیم
 

 
یاد یاران قدیم نروداز دلِ تنگ
چون هوای چمن از یاد اسیرانِ قفس
 

 
رفیق خوب پزشک زندگیست تا آخر عمر مریضتم رفیق
 

 
بی فروغ روی یاران زندگی تابنده نیست
دولت بی دوست در جهان پابنده نیست
 

 
دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ
دوستی تلفیق شعور من و توست
دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا
دوستی حس عجیبیست میان من و تو

 


دیگه از زغال دلسوخته تر داریم ؟
زغالتم
 

 
ای دوست به خدا دوری تو دشوار است
بی تو از گردش ایام دلم بیزار است
بی تو ای مونس جان، دل ز غمت میسوزد
دل افسرده من طالب یک دیدار است
 

 
در این زمانه که شرط حیات نیرنگ است
دلم برای رفیقان با وفا تنگ است
 

 
همچنان چشم به چشمان تو دارم ای دوست
گوشه چشمی بنما بر دل زارم ای دوست
هر شبم نقش تو ماه شب چشمان منست
روزها در شب هجرت بشمارم ای دوست
 

 
سلامتی رفیقی که اسم ما گوشه موبایلش خاک میخوره !
 

 
یه کفش همه وجودشو فدای کسی میکنه که پا تو دلش میذاره
کفشتم رفیق !
 

 
یاد ها فراموش نخواهد شد حتی به اجبار
و دوستی ها ماندنی اند حتی با سکوت
 

 
تنها گنجی که جستجو کردن آن به زحمتش می ارزد دوست واقعیست و تو بهترین گنجی
 

 
دوری دوستی های کوچکو از دل میبره
ولی به دوستی های بزرگ عظمت میده

 

همیشه اون تغییری باش که میخوای توی دنیا ببینی . . .

مایکل اسکافیلد !

 

 دامن شادی چو غم آسان نمی آید بدست

پسته را خون می شود دل تا لبی خندان کند . . .

 

گاهی گمان نمیکنی و می شود / گاهی نمی شود که نمی شود

گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست / گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود

گاهی گدای گدایی و بخت نیست /گاهی تمام شهر گدای تو میشود  . . .

  

عشق مرگ نیست زندگی است ، سخت نیست عین سادگی است

عشق عاشقانه های باد و گندم است ، اولین پناهگاه کودکی آخرین پناهگاه آدم است

 

به تقویم ها اعتمادی نیست

اگر در دل یا نگاهت تغییری رخ داده . . .

 

بعلاوه خدا باشی منهای هر چیزی زندگی می‌کنی . . .

 

انسان های آزاده دل شکسته و پر غرور خود را پنهان می کنند . . .

فردریش نیچه

 

چشمان تو حروف را، بی استفاده می کنند!  کافی است نگاه کنی

 

انسانها گاهی آنقدراحمقند که مثل عروسکهای خیمه شب بازی روزی هزار بار

دستهای خود را بر سر میرسانند ولی نخهای را که از ان اویزانند را نمی یابند . . .

 

حرف کسانی که می گویند عشق بری از خودخواهی ست خنده دار است

زیرا همه چیز طبق خواست قدرت ما است . .  .

فردریش نیچه

 

به ستاره ها نگاه کن،به چشمک زدنشون بخند اما دل نبند

چون چشمکشون از روی عشق نیست از روی عادته . . .

 

آنچه را می‌شنوم، فراموش می‌کنم. آنچه را می‌بینم، به خاطر می‌سپارم.

آنچه را انجام می‌دهم، درک می‌کنم . . .

 

از انسانها غمی به دل نگیر. زیرا خود غمگینند. با آنکه تنهایند از خود می گریزند زیرا به خود،

به عشق خود و به حقیقت خود شک دارند. پس دوستشان بدار اگر چه دوستت نداشته باشند . . .

 

بسیاری از دین ها به شیشه پنجره می مانند.

راستی را از پس آنها می بینیم، اما خود، ما را از راستی جدا می کنند . . .

جبران خلیل جبران

 

خداوندا ، از عشق امروزمان چیزی برای فردا کنار بگذار

نگاهی ، یادی ، تصویری ، خاطره ای..

برای آن هنگام که فراموش خواهیم کرد که روزی چقدر عاشق بودیم . . .

 

روز را خورشید میسازد. روزگارش را ما

 

همیشه به خاطر داشته باشید که دنیا هرگز مدیون شما نیست ،

زیرا قبل از شما نیز وجود داشته است . جان استیل . . .

 

زندگی چیست ؟

اگر خنده است چرا گریه میکنیم ؟

اگر گریه است چرا خنده میکنیم ؟

اگر مر گ است چرا زندگی می کنیم ؟

اگر زندگی است چرا می میریم ؟

اگر عشق است چرا به آن نمی رسیم ؟

اگر عشق نیست چرا عاشقیم ؟

دکتر علی شریعتی

 

جوانی نیز مانند پاک ترین و بهترین عشقها سرانجامی ندارد  . . .

گوته

 

زندگی ات را قربانی چیزی مکن،همه چیز را قربانی زندگیت کن . . .

 

تجربه بهترین درس است هر چند حق التدریس آن گران باشد . . .

کارلایل

 

باید گاهی سکوت کنیم ، شاید خدا هم حرفی برای گفتن داشته باشد . . .

 

خدا دوستدار آشناست. عارف عاشق می خواهد نه مشتری بهشت.

 ( دکتر شریعتی )

 

همیشه آخر هر چیز خوب میشود.اگر نشد بدان هنوز آخر آن نرسیده

چارلی چاپلین

 

بخشندگی،انتشار بوی خوش بنفشه بر ته کفشی است که لگدمالش کرده است .

مارک تواین

 

ترنم باد، آوای دریا، به من می گویند که از بودن خود شاد باشم  . . .

 

روز به‌ روز دورتر می‌شود آسمان . طفلکی باران؛ خسته می‌شود!؟

 

به آسمان سپردم چشم از تو برنداره، مراقب تو باشه، سرت بلا نیاره، تا تو نخوای نتابه، دلت گرفت بباره، سپردم با تو باشه، هرگز تنهات نذاره

 

 

نفهم...

بی لیاقت...

نامرد...

عوضی...

به اون کسی میگن که قدر تو رو ندونه!!!

 

 

شنیدم غصابی محلتون رو دزد زده..

Sms زدم ببینم جیگر منو نبردن؟

 

آسمان وقف نگاهت گل من، ‌مانده ام چشم به راهت گل من، هر كجا هستی و باشی گویم، كه خدا پشت و پناهت گل من

 

وقتى آدم همه چیزشو توى زندگى از دست میده ، توى بهترین قسمت زندگیش قرار داره، چون ازون به بعد فقط میتونه پیشرفت كنه...

 

دوستى، فصل قشنگیست پر از لاله سرخ / دوستى، تلفیق شعور من و توست / دوستى،رنگ قشنگیست به رنگ خدا / دوستى، حس عجیبیست میان من و تو

 

آنان که ز ما دور 
ولی در دل و جانند ،
بسیار گرامیتر از آنند که دانند

 

آدم عزيزانشو فراموش نميکنه بلکه به نديدنشون عادت ميکنه

.

.

.

.

 

تقديم به کسی که عادت به نديدنش مثل فراموش کردنش غيرممکنه...

 

به نام خدائی که هستی را با مرگ ، دوستی را یک رنگ

زندگی را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ

شاپرک را صد رنگ ، و مرا دلتنگ تو آفرید . . .

 

در مرام ما اسیران عاشقی رسمی ندارد 

 دوستی را میپرستیم چون که پایانی ندارد . . .

 

 

هی میگن دندون رو جیگرت بذار. ولی من که دلم نمیاد هی تو رو گاز بگیرم!

 

 

این تویی

o-

.

اینم منم

o-

.

گرفتی مطلبو؟

.

.

.

بابا میگم کوچیکتم...

 

دومی ها… سومی ها… دیپلمه ها… دانشجویان… مهندسان… وکلا… پزشکان… هنرمندان …
همتون فدای کسی که الان داره این اس ام اس رو می خونه …

 

این اس ام اس رو میفرستم برای همه خوب ها که سخت مشغول شطرنج زندگی هستند و نمیدونند که ما ، مات رفاقتشون هستیم . . .

 

 هر قطر اشک نشانه غمه.هر سکوت نشانه تنهایست.هر لبخند نشانه مهربانی و هر اس ام اس نشانه ایاز دلتنگی من برای تو

 

 

حکایت تو در قلب من حکایت اون افغانیه که از ایران نمیره!!!

 

اين اس ام اس رو به 4 دليل برات مي فرستم:
1- دوستت دارم  2- خيلي باحالي   3- به يادتم    ۴- ارزش زنگ زدن رو نداري!

 

به لوتی میگن آب بده دریا میده به لوتی میگن گل بده گلستان میده به لوتی میگن معرفت صفا صمیمیت بده همش شماره تو رو میده

 

هیچ وفت ارزو مکن جای کس دیگری باشی چون اگه ارزوت بر اورده بشه جات تو دنیا خیلی خیلی خیلی خالی می مونه

 

آبمیوه صداتم ، چرخ کرده نگاتم ، قربون اون چشاتم ، کشته خندهاتم ، من مرده حیاتم ، تا عمر دارم فداتم ، بعد از مرگم خاک پاتم ، تا هستی خاطرخاتم 

  

اگه روزی 100 نفر دوستت داشته باشن ، بدون که یکیشون منم ، اگه 10 نفر دوستت داشتن بازم یکیشون منم ، اگه روزی احساس کردی  هیچ کس دوستت نداره ، بدون که من مردم...

 

ميدوني اين چيه؟! (   ) (  ) (  ) ( ) ( ) () اين دل منه که روز به روز برات تنگ تر ميشه......

 

1تای من

2ست دارم

3پایه ام

4کرتم

5چنرتم

6شه عرقتم

7تیرتم

8شیش تم

9کرتم

10مت گرم

 

 

 

 

لوتی ترین اس ام اس سال: قرمزی چشمتیم ، نفازولین بریز ،فنا شیم

 

این اس ام اس را برای 3 نفر بفرست :

1-      بهترین دوستت

2-       عزیز ترین کست

3-      نفست

 بعد بشین فکر کن ببین تو کدوم یکی بودی که من این اس ام اس را برات فرستادم

 

 

یک دنیا ارادت داریم سریع خالی کن کامیون بعدی تو راهه...

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

تو به من بگو زشت! من به تو می گم قشنگ! بذار جفتمون به هم دروغ گفته باشیم!!...

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

میدونی تو مثل چی هستی ؟ مثل یک تصادف وحشتناک که کشته و مُرده زیاد داری

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد: او می گوید آری و آنچه میخواهی به تو می دهد. او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد. او می گوید صبر کن وبهترین را به تو می دهد.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به همه لبخند بزن اما با 1 نفر بخند همه را دوستداشته باش اما به 1 نفر عشق بورز تو قلب همه باش اما قلبت مال 1 نفرباشه.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تا حالا کفشاتو نگاه کردی ؟؟ دو تا عاشق.دوهمراه که بی هم می میرن.باهم خاکی میشن,بدونه هم زیره بارون نمیرن, کاش آدما هم یه کم از کفشاشون یادبگیرن.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دوست داشتن کسانی که دوستمان می‌دارند کار بزرگی نیست، مهم آن است آنهایی را که ما را دوست ندارند، دوست بداریم.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اگر از پایان گرفتن غم هایت نا امید شده ای، به خاطر بیاور زیباترین صبحی که تا به حال تجربه کرده ای مدیون صبرت در برابرسیاهترین شبی هستی که هیچ دلیلی برای تمام شدن نمی دید ی.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


انسان ها دو دسته اند: آن هایی که بیدارند در تاریکی و آن هایی کهخوابند در روشنایی.

رفاقت غروب بی پایان است که خورشید در حسرت آن می سوزد.

ما کشته ی عشقیم محبت کفن ماست ، پرورده ی عشقیم و رفاقت هدف ماست.

خوشا آنان که در بازار رفاقت ، رفیق بی وفا مثل تو دارند ، وگرنه نارفیقان زبان باز ، به بازار رفاقت بی شمارند.

بهترین سلام روی زیباترین بال کبوتران مهاجر تقدیم به تنها محفل رفاقت.

دستمال خیس آرزوهایم را فشردم همین 4 قطره چکید : زنده باد رفیق بامعرفت.

دور بودن از عزیزان مشکل است ، امتحان باوفایی در جدایی حاصل است ، گرچه من دورم ز پیشت ای رفیق ، دوریت دریا و یادت ساحل است.

ما را یک دل از خوبان جدا نیست ، ولی صد حیف خوبان را وفا نیست ، به دوستان دل سپردن کار سهل است ، ز دوستان دل بریدن کار ما نیست.

ما به لطف هر رفیقی دلخوشیم ، هر رفیقی را نبینیم ناخوشیم.

خونه دارم سقف نداره ، چراغ دارم نفت نداره ، یه دوست دارم حرف نداره.

من درد تو را ز دست آسان ندهم
دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم
از دوست به یادگار دردی دارم
کان درد به صد هزار درمان ندهم

اول از روی ادب ای گل خوشبو سلام
دوم از روی محبت به تو دارم پیام
بی تو ای دوست گذر از جهان زندان من است
تا تو هستی در برم زندان گلستان من است

میدونی فرق رفاقت با قیافت چیه؟؟
رفاقت 5 حرف داره ولی قیافت حرف نداره!

خیال می کردی قلب من تاب شکستن نداره ، منتظری بازم دلم پیش دلت کم بیاره ، مرام من تو عاشقی یکدلی و صداقته ، وقتی میگم نوکرتم این آخر رفاقته.

همیشه با کسی رفاقت کن و دوست باش که وقتی دعوات شد زورت بهش برسه و بتونی بزنیش!!!

ما محبت را به نام دوست ارزان می کنیم ، تا صداقت هست ما هم رفاقت می کنیم.

دل اگر بهر رفیقان نشود گاهی تنگ / نامش هرگز ننهیم دل که به آن گویم سنگ.

چرا اونایی که دم از رفاقت می زنند تو لحظه های بی کسی قیدتو راحت می زنند؟

یه عصا هزار بار زمین میخوره تا صاحبش زمین نخوره عصاتم رفیق.

نگاهت در زلال آب پیداست / حضور فصل باران با تو زیباست / چگونه با دو بیتی از تو گویم / سزاوار رفاقت بیش از اینهاست.

گاهی در برابر خاطرات توقف کن و یادآور دوستیها و رفاقتها باش امیدوارم سهم من از این تجدید خاطرات یک یادت بخیر ساده باشد.

ما سوخته دلان ساکن کوی غمو دردیم در رفاقت شکست خورده ولی توبه نکردیم.

فرستنده : دوست
مدرک : رفاقت
دلیل : دوست شدن
هدف : یادکردن
گیرنده : عزیز دل

گذر کن برفراز خاکم ای دوست ، صفایی ده به قلب پاکم ای دوست ، بخوان شعری ز دوران رفاقت ، که در خاک سیه غمناکم ای دوست.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 / 8 / 1390برچسب:,

] [ 13:55 ] [ VIATOR ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه