اس ام اس محرم 3

✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔

" بـﮧ نـ ـامــ פֿُ ـدایـ ـے ڪـﮧ בَغـבَغــﮧ اَز בَسـ ـت בاבَنــَ ـش رآ نـَבآرَمــ "

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بازدلم غم گرفت دوباره ماتم گرفت
ماه محرم آمد تمام عالم گرفت

**
دیباچه ی عشق و عاشقی باز شود
دلها همه آماده ی پرواز شود
با بوی محرم الحر
ام تو حسین

ایام عزا و غصه آغاز شود

**

سلام من به محرم, محرم گل زهرا
به لطمه های ملائک, به ماتم گل زهرا

*
بر سینه ی من نوشته بین الحرمین
نصف قلبم با ابالفضل،نصف دیگر ب
ا حسین

**
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم
بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم
فردا که کسی ر
ا به کسی کاری نیست
دامان حسین اگر نگیرم چه کنم

**
باز محرم رسید، ماه عزای حسین
سینه‌ی ما می‌شود، کرب و بلای حسین
کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه
تا که بگیرم صف
ا، من ز صفای حسین

**
محرم آمد و ماه عزا شد
مه جانبازی خون خدا شد
جوانمردان عالم را بگویید
دوباره شور عاشو
را به پا شد

**

آبروی حسین به کهکشان می ارزد

یک موی حسین بر دو جهان می ارزد
گفتم که بگو بهشت ر
ا قیمت چیست
گفتا که حسین بیش از آن می ارزد

**
با آب طلا نام حسین قاب کنید
با نام حسین یادی از آب کنید
خواهید مه سربلند و جاوید شوید
تا آخر عمر تکیه بر ارباب کنید
فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد

**
عطری که از حوالی پرچم وزیده است
ما را به سمت مجلس آقا کشیده است
از صحن هر حسینیه تا صحن کربلا
صد کوچه بازکنید محرم رسیده
است

**

دارالنعیم زینب است

کعبه خود تحت حریم زینب است
عمر زینب فخر مولا بود و بس
او به زهرا المثنی بود و بس


*

قیامت بی حسین غوغا ندارد

شفاعت بی حسین معنا ندارد

حسینی باش که در محشر نگویند

چرا پرونده ات امضاء ندارد . . .

**
آبروی حسین به کهکشان می ارزد ،

یک موی حسین بر دو جهان می ارزد

گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست ،

گفتا که حسین بیش از آن می ارزد . . .
.

**


ماه خون ماه اشک ماه ماتم شد

بر دل فاطمه داغ عالم شد

فرا رسیدن ماه محرم را به عزادارن راستینش تسلیت عرض میکنم

***

ای وجودت عشق را معنای حسین

عالمی یک قطره تو دریا حسین

***


پرسیدم:ازحلال ماه، چراقامتت خم است؟ آهی کشیدوگفت:که ماه محرم است

گفتم : که چیست محرم ؟ باناله گفت : ماه عزای اشرف اولادآدم است

**
اردوی محرم به دلم خیمه به پا کرد

دل را حرم و بارگه خون خدا کرد . . .

**
محرم آمد و ماه عزا شد

مه جانبازی خون خدا شد

جوانمردان عالم را بگویید

دوباره شور عاشوار به پا شد . . .

**


ای به دل بسته ، قدری آهسته

کن مدارا با ، زینب خسته . . .

یا حسین مظلوم . . .

**


یه جائیه تو دنیا همه براش می میرن

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 6 / 9 / 1390برچسب:,

] [ 11:24 ] [ VIATOR ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه