حمله وحشیانه به مادر یک زندانی +عکس

✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔

" بـﮧ نـ ـامــ פֿُ ـدایـ ـے ڪـﮧ בَغـבَغــﮧ اَز בَسـ ـت בاבَنــَ ـش رآ نـَבآرَمــ "

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

حمله وحشیانه نیروهای امنیتی به مادر یکی از زندانیان در ریاض، اصرار مردم مناطق شرقی بر خواسته های خود و انتقاد روحانی عربستانی از سیستم حکومتی از مهمترین تحولات عربستان است.

مهر به نقل از پایگاه العوامیه، مادر یکی از زندانیان عربستانی که فرزندش مدت هشت سال است در زندان "الحائر" ریاض به سر می برد به شدت از سوی نیروهای وابسته به وزارت کشور مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

مادر "فارس بن شویل الزهرانی" می گوید: از منطقه "الباحه" برای دیدار با فرزندم به زندان الحائر رفتم و خواستار انتخاب وکیل برای او شدم که جوابی به من داده نشد.





وی می افزاید: پس از مدتی، دربهای اتاق ملاقات را قفل کردند و به جان خانواده های زندانیان افتادند که در نتیجه این حمله وحشیانه دستم شکسته و بیهوش شدم و مدت 24 ساعت را در اتاق مراقبتهای ویژه(آی سی یو) بیمارستان "الشمیسی" ریاض گذراندم.

از سوی دیگر در تظاهراتی که دو روز قبل در العوامیه در همبستگی با زندانیان و وفاداری با شهیدان برگزار شد تظاهرات کنندگان خواستار آزادی همه زندانیان سنی و شیعه در این کشور و قصاص عاملان شهادت جوانان شدند.





بسیاری از ساکنان مناطق خارج از استان قطیف نیز در این تظاهرات مشارکت داشتند. تظاهرات کنندگان تصاویر زندانیان به ویژه "شیخ توفیق العامر" را در دست داشتند.





"آیت الله شیخ آل نمر" از علمای برجسته شیعی عربستان گفت : پادشاهی مطلق در عربستان مردود است و مردم باید حاکمان را خود انتخاب کنند و نظامهای پادشاهی حوزه خلیج فارس هم که با ارزشهای اسلامی و دموکراسی بیگانه هستند هر چه سریعتر باید کنار بروند.

وی گفت : اینکه مقامات سعی می کنند انقلاب جوانان را تخریب کنند و قیام مردمی در قطیف را به خارج نسبت می دهند صحیح نیست، زیرا مردم این مناطق هیچ گونه وابستگی به خارج ندارند.

شیخ نمر ضمن محکوم کردن اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه در بحرین خواسته مردم عربستان را خروج نیروهای کشورشان از بحرین دانست.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 21 / 9 / 1390برچسب:,

] [ 16:55 ] [ VIATOR ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه